לא כולם יודעים, כי משכנתאות הן למעשה הלוואות לטווח ארוך במיוחד שנועדו למטרה אחת- רכישת דירה. ניתן לקבלן, בנוסף לבנקים, גם במקומות אחרים. מספר האפשרויות בהן ניתן לקבל משכנתאות שלא מהבנק מכונות גם משכנתאות חוץ בנקאיות. הפתרון לקחת משכנתא לא מהבנק שלכם, היא אלטרנטיבה עבור כל אלו מביניכם, שהבנקים למשכנתאות סירבו לתת להם משכנתא, ביניהם לקוחות פרטיים, קבוצות רכישה המבקשות מימון נוח, ואנשים המבקשים משכנתא נוספת על נכס שני, בנוסף למשכנתא הראשונה אותה הם כבר משלמים.

על ידי מי ניתנות משכנתאות חוץ בנקאיות?

משכנתאות חוץ בנקאיות ניתנות על ידי מימון חוץ בנקאי כגון: חברות ביטוח וחברות מימון פרטיות. לפעמים אין מדובר במשכנתא אלא בהלוואות ביניים (הלוואת גישור), העוזרות לאדם לרכוש נכס ברגע זה אך מעוניינים לסלקה במועד מאוחר יותר, וזאת על מנת להיחלץ מקשיים כלכליים זמניים. משכנתאות חוץ בנקאיות נלקחות לא רק על ידי אנשים עם יכולם החזר חודשית נמוכה, לעיתים הבנק מסרב לתת הלוואת משכנתא גם לאלו שנפתח תיק בהוצאה לפועל והם מוגבלים בחשבון מסיבות שונות.

הרפורמה בשוק ההון וחברות המימון

במהלך שנת 1989 אפשרה הרפורמה בשוק ההון לחברות פיננסים וביטוח לתת הלוואות גבוהות לפרעון בטווח רחוק במיוחד. בתחילה רק מספר מועט של חברות ביטוח כגון: מגדל ו – EMI נכנסו לתחום, אך במהלך הזמן נכנסו שחקנים נוספים לתחום.

החיסרון – עלות גבוהה

ללקיחת משכנתא חוץ בנקאית יש חיסרון בולט אחד, לרוב היא יקרה יותר ואף לא נותנת מימון מלא לקניית הנכס. עם זאת חשוב לזכור כי מימון זה הוא שימושי ביותר לגופים עסקיים וקבוצות רכישה הרוצות מימון לרכישת נכס או בניית מבנה. כמו כן, היא מאפשרת פיתרון מהיר ויעיל, ועם החזרים בתנאים נוחים והגיוניים.

אם אתם מעוניינים לקחת הלוואות משכנתא חוץ בנקאיות, אם אין לכם מושג למי לפנות, אנחנו כאן

בבר קפיטל במיוחד בשבילכם לתת לכם עצה טובה, לפרוס בפניכם את האופציות הטובות ביותר העומדות לרשותכם, ולקבל תשובות לכל השאלות שלכם מצוות מקצועי ומנוסה שיעניק לכם שירות אישי ומכל הלב!

דברו איתנו