גיוס אשראי בנקאי לעסקים

הרוב המוחלט של העסקים בארץ צורכים אשראי לצורך תפעולו השוטף של העסק, וחלק לא מבוטל מאנשי העסקים מוצא עצמו חדשות לבקרים בחיפוש אינטנסיבי אחר  מקורות מימון. ההתעסקות היומיומית בכך פוגעת בניהול השוטף של כל עסק וגוזלת אנרגיות מיותרות שעדיף היה להשקיע אותם בהשבחת העסק ולא בהנשמתו האינסופית.

עוזרים לעסק לצמוח

ביקוש האשראי ההולך וגובר בעולם בכלל ובמשק הישראלי בפרט, הביא עמו להיצע חסר תקדים של גופי מימון המעוניינים לתת אשראי מסוגים שונים לעסקים. בראש ובראשונה אלו הם הבנקים, אחריהם קרנות וחברות הביטוח, ולבסוף  חברות האשראי החוץ בנקאיות. הבנקים הינם הגופים השמרניים ביותר המעניקים בד"כ את האשראי הזול ביותר, אך מכיוון שמספר הבנקים בישראל הוא נמוך במיוחד והביקוש עצום, הם תמיד יעדיפו לתת אשראי ללווים חזקים ובעלי דירוג אשראי גבוה. ממודרי האשראי הבנקאי הנדחקים אל הגופים החוץ בנקאיים נאלצים לשלם עמלות וריביות גבוהות יותר על מוצר זהה לחלוטין, אשר בסופו של דבר פוגע כמובן ברווחיותו של העסק. 

בר קפיטל מלווה עסקיים למעלה מעשור ומגייסת עבורם אשראי בנקאי בהתאמה אישית ובתנאים מועדפים תוך התחשבות בצרכים המיוחדים של העסק. אנו מאמינים, שכפי שלא מתפשרים על ייצוג של עורך דין או רואה חשבון, כך גם במקרה של צורך באשראי חשוב להיעזר ביועץ מקצועי. סוגי האשראי הקיימים רבים ומגוונים וחשוב שצריכת האשראי תהיה שקולה ונבונה כך שתביא לצמיחתו של העסק ולא חלילה שתהפוך משקולת לרגליו.

מה אנחנו מציעים?

  • פגישת יעוץ ראשונית חינם – איפיון צרכי האשראי ובחינת חלופות 
  • איסוף חומרים והכנת תיק בקשת אשראי בהתאם לדרישות הבנקים
  • הפנית התיק לסניפי בנק רלוונטיים בהתאם לנתוני הלקוח
  • משא ומתן מול הבנקים על התנאים המסחריים (עמלות, ריביות וכו')
  • הלוואות גישור עד לקבלת האשראי המבוקש (במידת הצורך)
  • יעוץ פיננסי להמשך ההתנהלות הכספית

פנה עוד היום לבר קפיטל ותן לעסק שלך להמריא

דברו איתנו