הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים- הבחירה הטבעית שלכם

קבוצת השכירים, אשר מהווה את רוב אוכלוסיית העובדים בארץ, יודעת בדיוק כמה כסף היא מרוויחה מדי חודש (שכן מדובר בסכום קבוע שאינו ניתן לשינוי) ולכן דווקא הם עלולים להיתקל בלא מעט קשיי נזילות כספים במהלך הזמן ולגלות כי אין להם די מזומנים לשימוש מיידי. הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים יכולות לעזור לרבים מהם לקבל את הכספים המיוחלים, ללא מעורבות הבנק.

אומרים שלום לבנקים – בוחרים הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים יכולות להגשים חלומות ואף להציל אתכם ממצבים לא נעימים. הבן מתחתן ואתם מעוניינים לעזור לו? חסרים לכם כמה עשרות אלפי שקלים לרכישת רכב חדש, דירה או נכס להשקעה? פיצוץ צנרת הרס לכם את מרצפות הבית? שיפוץ אולי? כל כך הרבה דברים וכה מעט כסף נזיל. הצורך במזומן מיידי עומד בניגוד גמור למה שמציעים הבנקים – בירוקרטיה, שאלות נוקבות אודות מהות ההלוואה ומטרתה ולעיתים רבות אף היתקלות בסירוב.

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים – כל היתרונות

במקום לקחת הלוואה מהבנק ולפגוע במסגרת האשראי שלכם או להיאלץ לפתוח תכניות חיסכון ולפגוע ביכולתכם הכלכלית בחשיבה לטווח הקצר והארוך, הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים מהוות את הדרך הטובה ביותר להשגת הכספים המדוברים. להלן יתרונות השירות :

• הלוואות בגובה של עשרות אלפי שקלים.

• זמן המתנה – קצר במיוחד. תוך שעה מרגע הגשת הבקשה תוכלו לקבל את כספי ההלוואה במזומן, צ'ק או בהעברה בנקאית לאיזה חשבון שתרצו.

• ללא צורך בערבים.

• החזרים – בצ'קים ולמוטב בלבד. הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים מוחזרות מדי חודש לגורם המלווה בלבד ואינן מתגלגלות לצד ג'.

• הבנק שלכם וחברות האשראי – מחוץ לתמונה.

למעשה, כל שכיר רשאי לקבל הלוואה חוץ בנקאית והדבר תקף גם לגבי עובדי מדינה. חברות המעניקות הלוואות חוץ בנקאיות פועלות בהתאם לחוק ובאישור משרד האוצר. ברור כי היקף הנכסים של חברות מעין אלו אינו נמצא בעמדת השוואה לכוחו של הבנק ולכן ברוב המקרים הריבית יותר גבוהה ממה שמוצע בבנק. מאידך, הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים עקב העובדה שהן ניתנות ללא שאלות, בירוקרטיה ובאופן מיידי ללא פגיעה במסגרת האשראי שלכם עשויות להתאים במצבים מסוימים, דבר אשר בהחלט מתעדף אותן לעומת האלטרנטיבה הקיימת. אין קאץ' – רק היגיון כלכלי בריא וחשיבה מושכלת.

לבקשת הלוואה חוץ בנקאית לשכירים צרו קשר עכשיו!

דברו איתנו