אשראי חוץ בנקאי

כל אחד מאיתנו, בזמן זה או אחר, התיישב מול הבנקאי האישי שלו בבנק וביקש להגדיל את מסגרת האשראי החודשית. עד לאחרונה רוכז מרבית האשראי שבמשק בידי הבנקים, על ידי מצב של משיכת יתר (אוברדרפט) בחשבון האישי שלכם בבנק. לאור המצב הנ"ל יצרו חברות הביטוח וחברות האשראי שוק אשראי חדש, אשראי חוץ בנקאי, שמטרתו לתת פתרונות אשראי נוספים לאלו הניתנים בבנק.

איך אפשר לקבל אשראי חוץ בנקאי?

אנשים רבים אינם יודעים כי הם יכולים לקבל מסגרת אשראי נוספת ממקורות שונים ולא רק מהבנק איתו הם עובדים. במדינות רבות ברחבי העולם אשראי חוץ בנקאי נפוץ ומקובל במשך שנים ארוכות. לאחרונה נכנסה השיטה גם לארץ וקבלת פתרונות אשראי אחרים הפכה להיות נפוצה ביותר.

קבלת האשראי החוץ בנקאי פשוטה, נוחה ומהירה. באותה חבילה ניתן גם לקבל הטבות ממועדוני לקוחות. את האשראי ניתן לקבל מחברות הביטוח והאשראי. חברות האשראי מספקות גם כרטיסי אשראי מחוץ לבנק או בשיתוף עם חברות מסחריות אחרות על מנת להעניק ללקוחות הטבות והנחות ייחודיות כגון: כרטיסי YOU המעניקה הנחות ברשת הסופרמרקטים, מגה ובתחנות התדלוק דור אלון.

יתרונותיו של אשראי חוץ בנקאי

לקיחת אשראי במסגרת שאינה הבנק שלכם, מונעת מאיתנו את כאב הראש של בקשת הגדלת מסגרת האשראי מהבנק שלנו. אפשר לפרוס את האשראי לפרק זמן ארוך יותר או לדחות את התשלומים לתקופה גדולה יותר. אפשר לשלוט על חובות שהצטברו במגוון רחב של מקומות על ידי אשראי מחוץ לבנק, באמצעות תשלומים נמוכים ונוחים יותר. אם פניתם לקבלת אשראי מחוץ לבנק המענה יהיה מהיר, יעיל ונוח יותר מאשר לו ביקשתם את האשראי מול הבנק שלכם בלי הצורך בהצגת ערובות.

אין תלות בגורם אשראי אחד בלבד – הדרך הנכונה והבריאה ביותר היא לווסת את מגוון האשראי למספר גורמים בכדי לשמור על הגמישות והיכולת האופטימאלית מבחינתכם בהוצאות.

חברת בר קפיטל מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות למסגרת אשראי מחוץ לבנק שלכם. האנשים שלנו הם מקצועיים, איכותיים עם תודעת שירות גבוהה על מנת שתוכלו לישון בשקט!

דברו איתנו