איך מגיעים להיות יועץ משכנתא?

משכנתא היא מושג שגור מאד בפיהם של אזרחים רבים בישראל. ללא משכנתא רבים מהם לא יוכלו להגשים חלום ולרכוש דירה. ההיכרות עם המושג היא כללית וכדי להבין את המשמעויות של לקחת הלוואה בסדר גודל כזה נדרש פעמים רבות ייעוץ מקצועי של יועץ משכנתא. יועצי משכנתאות הם מומחים בתחום הלוואות לצורך רכישת דירה או נכס אחר והם אלו שמאירים את עינינו בדבר כדאיות ההלוואה, גובה ההחזרים, מסלול ההלוואה וסוג הריבית עליה. יועץ משכנתא טוב הוא כזה שיצליח לתפור את המשכנתא המתאימה ביותר למידותיכם, יסייע לכם בבחירת המשכנתא הנכונה לכם ובהוזלת הריביות באמצעות בנייה של מסלול משכנתא אופטימלי.

לומדים משכנתא

כדי להיות יועץ משכנתא נדרשת השכלה רלוונטית בתחום. לרוב יגיעו ללימודי ייעוץ משכנתאות בנקאים ואנשים מעולם הכלכלה והפיננסים, כדי להעמיק את ידיעותיהם בנושא ולהפוך להיות יועץ משכנתא אולם הלימודים אפשריים לכל מי שמבקש להשתלב בעולם המשכנתאות ולהכיר אותו על בוריו.
הלימודים מתקיימים באמצעות קורס יועצי משכנתאות במשך כחודשיים עד שלושה. במהלך הלימודים נחשפים משתתפי הקורס למגוון נושאים שיסייעו להם להבין את התחום לעומק, ביניהם, סוגי משכנתאות, דיני מקרקעין, שמאות, מושגי יסוד בבנקאות, הלוואות קצרות מועד וארוכות מועד, אשראי פרטי לעומת אשראי מסחרי, חוק המכר ועוד.
הקורס מאפשר קבלת כלים ומיומנויות בכל הקשור ליעוץ וקבלת משכנתא והם משלבים גם תרגול מעשי בליווי אישי של יועץ משכנתא מדופלם.

יוצאים לעולם הפיננסי

כל מי שבחר להיות יועץ משכנתא יכול להשתלב לאחר הקורס בעבודה בבנקים או בגופים פיננסיים למיניהם. בנקאים רבים או אנשים המגיעים מעולם הביטוח, הכספים והכלכלה מגלים שהידע שרכשו מאפשר להם להציע ללקוחות שירות יעיל ומקיף יותר ולכן בוחרים באפיק זה. כל בית השקעות, כולל בנקים הנתפס כמקצועי, אמין ורציני יציע ללקוחותיו יועץ משכנתא מומחה, שהתמחה בתחום ועסק בו.
חברת בר קפיטל לשירותים פיננסיים מעמידה לרשותכם יועצי משכנתא מומחים, עם ההשכלה הרלוונטית והוותק המקצועי, אשר מכירים את עולם המשכנתא על בוריו ומכל האספקטים שלו. את התהליך ילווה יועץ משכנתא צמוד ואישי לשירותכם, עד לרכישה המוצלחת של הנכס.

דברו איתנו