הלוואות משכנתא – כבר לא צריך טובות מהבנק

משכנתא הינה הלוואה לצורכי רכישת נדל"ן. במילים אחרות – המשכנתא מאפשרת לנו להגשים חלום ולרכוש דירה בישראל למטרות מגורים, קרקע או נכס להשקעה. מאחר ומשכנתא הינה התחייבות רבת שנים להחזרים של כספים אדירים, מוטב ליטול הלוואות משכנתא מתוך מחשבה תחילה ולאחר קבלת ייעוץ מפי מומחים, לאו דווקא מהבנקים.

הלוואות משכנתא – כל החסרונות של הסתמכות על הבנקים

לא רק אתם אינכם מוצאים את ידיכם ורגליכם מעודף המסלולים והריביות השונות אשר מוצעים לכם ע"י יועץ המשכנתאות של הבנק. משכנתא צמודה אג"ח, למדד, לדולר, פריים, תמהילים, שילובים ומה עוד?! הלוואות משכנתא אשר מוצעות ע"י הבנק לא תמיד יהיו ברורות לכם כי אף אחד לא טורח להסביר לכם את משמעותן לעומק. בנוסף, לעולם לא תדעו האם מדובר במסלול הטוב ביותר, האם הכסף חולק בצורה הנכונה בין המסלולים כמו גם שלא תוכלו להשוות בין כל המסלולים בבנקים שונים שכן אינכם אנשי מקצוע! גם אתם, כמו רבים אחרים עשויים ליטול משכנתא מבלי להבין אותה ולאבד אלפי ואף עשרות אלפי שקלים בשנה.

הלוואות משכנתא לוקחים רק במסגרת חוץ בנקאית

איזה מסלול מתאים לי? היכן מוצעים לכם כיום התנאים האופטימאליים ביותר? הלוואות משכנתא לוקחים רק לאחר ייעוץ אובייקטיבי ע"י חברות פרטיות אשר נותנות את חוות דעתן וממליצות על המשכנתא המתאימה ללא קשר או תלות בבנק. חלק מהחברות אף מציעות שירותי ליווי מקיפים בתהליכי קבלת המשכנתא, לרבות לצרכי מחזור משכנתא קיימת, משכנתא לטובת השבחת נכס או לרכישה להשקעה. בחירה בשירות זה תביא בסופו של דבר לחתימה על משכנתא אשר מתאימה בדיוק למאפייני ההכנסה שלכם בהווה אך גם בראייה עתידית, תוך שימת יד על הדופק בשלבי המחזור השונים עם השנים.

הלוואות משכנתא – זה עוד לא הכל

חשיבה מושכלת תוכל ליצור מצב בו התחייבתם על הלוואה למשכנתא שאכן מתאימה לכם. למעשה, תוכלו לקבל בנוסף גם מימון של עד 80% מגובה המשכנתא ע"י חברות מובילות, אשר השיגו עבורכם את התנאים הטובים ביותר ובהתחייבות. בנוסף, חשוב מאוד להבין כי כל מזומן שתצליחו לגייס לטובת רכישת הנכס, יפחית מגובה המשכנתא ויביא לחיסכון של עשרות אלפי שקלים לאורך ציר הזמן. לכן, ניתן להפחית מגובה הסכום של הלוואות משכנתא באמצעות נטילת הלוואה חוץ בנקאית, כך שהיא תהווה מזומן לכל דבר ללא שאלות, ללא בירוקרטיה וללא מעורבות הבנק.

לבקשת הלוואת משכנתא צרו קשר עכשיו!

דברו איתנו