הלוואות חוץ בנקאיות

מכירים את הסנריו הידוע? מתפוצץ לכם צינור בבית, או אתם זקוקים לטיפול שיניים שעלותו גבוהה ולא רק זה, הבת מודיעה לכם שהיא מתחתנת. זקוקים לכסף מזומן ובמיידי ועם המציאות הכלכלית הנושכת אין לכם תוכניות חסכון זמינות, או יש לכם אבל שבירה שלהן תהיה מלווה בקנס גבוה. מה עושים? ניגשים לבנק לבקש הלוואה. נשמע פשוט? זהו שלא ממש. אותה המציאות הכלכלית הנושכת מונעת מלקוחות בנקים רבים לקבל הלוואות, שלא לדבר על התנאים המחמירים שמציבים היום הבנקים. נשמע מייאש? יש פתרונות, ואפילו יעילים.

מונופול- רק במשחקי קופסה

עד לפני שנים לא רבות לא ניתן היה לקבל הלוואות מגוף מימון שאינו בנק. חוקים חדשים שביצעה הממשלה מאפשרים כיום ליהנות ממגוון הלוואות חוץ בנקאיות, כלומר הלוואות שלא ניתנות דרך הבנק. המונופול שהיה לבנקים הפך להסטוריה וקבלת הלוואה כיום היא נוחה יותר, קלה יותר ועם תנאים טובים יותר ברוב המקרים.

אז למה בעצם כדאי לקחת הלוואות חוץ בנקאיות? ראשית, הדבר מגדיל את הסיכוי לקבל הלוואה. הבנקים כיום לא מאפשרים מתן הלוואות בקלות, דורשים ערבים, מפעילים את שיקול דעתם אם לאשר את ההלוואה או לא, מציבים תנאי החזר קצרי מועד ועם ריביות גבוהות. מה שמאפשר החוק החדש הוא לפנות לגורמים פיננסיים שאינם בנקים, כמו חברות להשקעת, חברות ביטוח וכדומה ולקבל מהם הלוואה. התהליך הוא לרוב מהיר יותר, יכול להיעשות בחלק מהמקרים טלפונית, מול בדיקת נתונים ופרטים שאתם מוסרים לגוף הפיננסי וגם תנאי החזר נוחים.

יתרה מכך, הלוואות חוץ בנקאיות אינן תופסות מקום בנפח האשראי שלכם. כלומר, אם יש לכם מסגרת אשראי מסוימת בבנק, תתפוס ההלוואה את כל המסגרת ולא תוכלו לחרוג ולו במעט ממנה. הלוואות חוץ בנקאיות מאפשרות מרווח נשימה ותכנון התקציב שלכם בצורה מבוקרת, מפוכחת ובעיקר מסודרת.

אז למי פונים?

חשוב לפנות לחברה המספקת שירותים פיננסיים בעלת רזומה מוכח. בר קפיטל, חברה ותיקה ועם מוניטין גבוה שיצרה לה בזכות עסקאות ושירותים מתקדמים מוצלחים במיוחד, מאפשרת לכם קבלת הלוואות מכל הסוגים, יעוץ פיננסי, משכנתאות ועוד. החברה מורכבת מאנשי מקצוע מובילים בתחומם, המגיעים מענפי הבנקאות, הכלכלה, המשפטים וכדומה. זקוקים להלוואה מיידית? הכתובת, ממש כאן.

דברו איתנו