מתי נצטרך להשתמש בשירותי ניכיון צ'קים?

התשובה לשאלה תלויה בלקוח. בעלי עסקים עשויים להזדקק לשירות הזה מטעמים שונים, אבל המכנה המשותף לכולם, הוא הרצון ובעיקר הצורך להקדים תשלום עתידי למזומן, לפרוע היום צ'קים של מחר.

כאשר נוצר צורך מיידי, דחוף, שאינו סובל דיחוי, לתשלום כל שהוא, כשתזרים המזומנים אינו מאפשר ומועד הפירעון של הצ'קים הדחויים רחוק עדיין, אחת החלופות היא ניכיון צ'קים.

יתרונות שירות ניכיון צ'קים מעידים על נחיצות השירות ועל חיוניותו הרבה:

1. השירות מאפשר לעסק להמיר את התקבולים העתידיים לכסף מזומן.

2. השירות מאפשר הגדלה משמעותי של היקף הפעילות העסקית ומינופה ללא צורך בהעמדת ביטחונות נוספים.

3. השירות מאפשר לבעלי עסקים לקבל הנחת מזומן על תשלום, להקדים את התשלומים ולזכות בתנאים מועדפים שונים למי שמשלמים "בזמן ובמזומן" – במירכאות ובלעדיהן, פשוטו כמשמעו.

4. השירות מאפשר לבעלי עסקים להציע ללקוחותיהם תנאי תשלום (אשראי) אטרקטיביים ומשתלמים.

חברה מקצועית ומנוסה כמו בר קפיטל, תציעה ללקוחותיה שירות ניכיון שיקים באופן זמין ומהיר, ועל בסיס יום-יומי

על מנת להסיר ספק ולהפיג חשש חשוב לציין ולהדגיש, כי אין כל קשר ולו גם קלוש, בין השירות שמוצע במסגרת חברה כגון בר קפיטל, העוסקת בתחום ניכיון צ'קים באישור ממשלתי ופעילותה מפוקחת ומבוקרת על ידי משרד האוצר (בכפוף לחוק מחמיר האוסר הלבנת הון), לבין השוק האפור. כל עסקה המתבצעת מול החברה ובאמצעותה היא חוקית ולגיטימית מכל בחינה שהיא, ובכל עסקה נמסרת ללקוח חשבונית מס כחוק.

כל עסק חי ופעיל עלול להיקלע למצב של חוסר מזומנים. האפשרות להמיר צ'ק דחוי במזומן כאן עכשיו מאפשרת לעסק להמשיך את פעילותו, לשלם לספקים, לרכוש חומרי גלם ולהמשיך לפתח ולמנף את הפעילות באופן שוטף. לרציפות הפעילות יש השפעה חשובה ולא אחת מכרעת על אמון הלקוחות בחברה. שימוש בשירות ניכיון צ'קים מאפשר לה להתגלגל על אף מצוקת המזומנים מבלי שייווצר לה דימוי של חברה שקלועה וכלואה בקשיים.

שלב ההוכחות ההדדיות…

בעוד שמהלקוח נדרשת הוכחה לכך שהצ'ק חוקי ואוטנטי (על מנת להבטיח כי החברה תוכל לפרוע את צ'ק במועדו), כך גם על החברה המעניקה את שירות הניכיון להציג תעודה המעידה על אישור ממשלתי לעסוק בניכיון צ'קים (ניכיון צ'קים ללא תעודת נותן שירותי מטבע הינה עבירה על החוק). חברת בר קפיטל שירותים פיננסים הינה חברה הנותנת שירותי מטבע (לרבות ניכיון צ'קים), רשומה ומפוקחת ע"י משרד האוצר. העתק התעודה ניתן לראות ע"י הקלקה על סמל המנורה שבדף הבית באתר של בר קפיטל.

שירות ניכיון הצ'קים מאפשר לנו, כבעלי עסק, לא להגדיל את מסגרת האשראי הבנקאי (הכרוכה בריביות ובעמלות גבוהות) ולא להשתמש בביטחונות, השמורים ליום סגריר בעת מצוקה קשה.

דברו איתנו