הלוואה מיידית – איך ניתן לקבל?

החיים מזמנים לנו מצבים בהם יש הוצאות מיידיות ובלתי מתוכננות. אם אין ברשותנו סכום כסף מיידית וזמין, אנו עלולים למצוא את עצמנו בבעיה של ממש. אחד הפתרונות שעומדים לרשותנו כדי לטפל בהצפה בבית, לתקן רכב במוסך או לממן הוצאה כספית גבוהה הוא הלוואה מיידית.

מגוון סיבות מיידיות

הלוואה מיידית משמשת לרוב למצבי חרום או מצבים בלתי צפויים ולאו דווקא בגלל מינוס שהצבר לנו בחשבון. יכול להיות שיש לכם עסק ואפילו משגשג, אולם הלקוחות שלכם משלמים בתנאי אשראי שמקשים עליכם ועל תזרים המזומנים שלכם. יכול גם להיות שצץ משהו דחוף ואין לכם את היכולת באותו הרגע לממן אותו. הלוואה מיידית, כשמה, נותנת מענה מהיר ומיידי למצבים כאלו, וניתנת ברוב המקרים על ידי גורמים פיננסיים שהם חוץ בנקאיים, כלומר שלא דרך הבנק.

מטבע הדברים ההלוואות שנותנים הבנקים כרוכים בפרוצדורה ארוכה יותר ומיידעת יותר ולכן אינן מהירות ומיידיות. מאידך, גורמים כמו חברות אשראי, חברות מימון חוץ בנקאיות וכדומה, מספקות הלוואה מיידית ואף בתנאים נוחים והוגנים.

מה קורה כשצריכים כסף במיידי ואין מהיכן להמציא אותו? טיפול שיניים דחוף, הצפה בבית שדורשת שיפוץ, בן שמתחתן, או בעל עסק קטן שחייב לכסות הוצאות עד שייכנסו כספי הלקוחות? איך עושים את זה? כיום ישנן דרכים קלות ומהירות להשיג הלוואות, ואפילו מיידיות.

הכסף כבר בחשבון

הלוואה מיידית ניתנת ברוב המקרים תוך יום עסקים אחד מהיום בו הוגשה הבקשה,ולעתים אפילו באותו היום. ברוב המקרים התנאים הם מתחשבים בלווה, ומספקים ריבית נמוכה למדי ובפריסת תשלומים ארוכה, כך שיהיה נוח להחזיר את ההחזר. היתרון של הלוואה מיידת שניתנת שלא באמצעות הבנק, היא כי מסגרת האשראי בבנק נותרת בעינה ולא מצטמצמת בעקבות ההלוואה, כך שניתן להמשיך ולהתנהל באופן נוח וקל. במציאות הכלכלית, הפרטית או העסקית, זהו נתון חשוב מאד שיש לקחת אותו בחשבון, כדי שלא ייווצר מצב שמחד קיבלתם הלוואה ומאידך מסגרת שלכם התכווצה מאד.

לפני לקיחת הלוואה מיידית מגוף פיננסי חוץ בנקאי, חשוב לקבל יעוץ ולבדוק את האופציות העומדות בפניכם, כי יכול להיות שתמצאו מוצא שאינו דווקא הלוואה. במידה ותגיעו למסקנה כי זו הדרך היחידה, או אז תוכלו לדעת כי עשיתם זאת לאחר שבחנתם את כל האפשרויות ולא פעלתם מתוך פזיזות. בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר הוא לא להיחפז, אלא לפנות לחברה מוכרת וותיקה בעלת מוניטין מוכח – דוגמת בר קפיטל.

דברו איתנו