הלוואה ללא ערבים – כל המידע שחשוב שתכירו

ע"פ חוק הערבות רשאי גורם כלשהו אשר הוסמך להעניק הלוואות ע"י משרד האוצר להבטיח את החזרת כספי ההלוואה ותנאיה (ריבית וכו') באמצעות החתמת ערבים. הערבים מהווים צד ג' בעסקת ההלוואה והפנייה אליהם תתבצע כאשר הלווה אינו מסוגל לעמוד בהתחייבויותיו. הלוואה ללא ערבים מעניקה יתרונות לא מעטים עבור הלווה והיא מוצעת עבור מגוון רחב של דורשים ובמספר אפשרויות ומסלולים.

הלוואה ללא ערבים – היתרונות

בנקים, חברות אשראי ואף חברות פרטיות יכולים לבחור להשתמש בחוק הערבות על מנת להבטיח שהכספים המולווים יחזרו אליהם בכל מקרה, גם אם הלווה לא עמד בהתחייבויות, "נעלם", נפגע בתאונה, נפטר וכו'. הלוואה ללא ערבים מאפשרת ללווה לקבל את העזרה המתאימה ללא צורך בבקשת "טובות" לחתימה על הסכמי ההלוואה. למעשה, אף אחד לא צריך לדעת על הקושי הכלכלי, לא המשפחה, החברים, השותפים העסקיים וגם לא הבנקים. יש לציין כי הלוואה ללא ערבים הניתנת במסגרת חוץ בנקאית אף אינה פוגעת במסגרת האשראי שלכם בבנק ואינה מגבילה את הלווה בשום צורה.

הלוואה ללא ערבים – למי זה מתאים?

מסלול ההלוואה הנטול ערבים חוסך את המבוכה הגדולה שבמציאת הערבים המתאימים ומונע עירוב שלהם במקרים של חוסר יכולת להחזיר את הכספים. הלוואה ללא ערבים ניתנת לכל דורש בין היתר לשכירים, עצמאיים, עובדי מדינה ואפילו לחברות. ההלוואות ניתנות לכל מי שעומד בקריטריונים אשר נקבעים ע"י הגורם המממן כאשר ברוב המקרים מדובר בבדיקת העו"ש, מסגרת האשראי והצגת מקור הכנסה קבוע. סכומי ההלוואה המקסימאליים משתנים בהתאם לזהות הלווה (שכיר, עצמאי, חברה וכו') ובהתאם ליכולת ההחזר החודשית.

ממי כדאי לקחת הלוואה ללא ערבים? ממסגרת חוץ בנקאית או מהבנקים?

הלוואה ללא ערבים במסגרת חוץ בנקאית היא הלוואה "ללא שאלות מיותרות", במינימום הבירוקרטיה, ללא פגיעה במסגרת האשראי ובמקרים הטובים בהתקשרות עם חברות מובילות אף ללא תיווך של גורם שלישי. השקט הנפשי והשארת הבנקים מחוץ לתמונה מהווים את רוב הפופולאריות לאפיק הלוואה מעין זה, לשיקול דעתכם. בכל מקרה, אין לפנות לגורמים "אפורים", "שחורים" או לא חוקיים אחרים. על הגורם המממן לפעול באישור משרד האוצר ובכפוף להנחיותיו.

לבקשת הלוואה ללא ערבים צרו קשר עכשיו!

דברו איתנו